TRAUDIGT!

Just nu är det inte så roligt på adoptionsfronten och därav uteblir inläggen här!
Vi har de senaste tre veckorna backat 6 platser i kön så det är SÅ JÄVLA TRADIGT!

För övrigt så har jag jobbat, jobbat och jobbat lite till. Trivs super på jobb så då är det
så klart lättare att tillbringa all den tiden där som jag har gjort.

På viktfronten har det hänt mer än på adoptionsfronten. Jag har nu gått 25 kg!!!!
Är väldigt glad, nöjd och stolt över mig själv.

Nä nu är det slut på denna korta uppdateringen.

På återseende

Kram Pernilla

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Meeen så kan dom väl inte göra :( eller?



Grattis till viktminskningen iaf. Det måste kännas skönt att nå sina mål som du kämpat med.

2011-08-18 @ 23:22:25
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Anonym

2011-08-19 @ 09:25:19
URL: http:/http://vantanochlangtan.blogspot.com/
Postat av: Greengal

Hej! Grattis till din vikttminskning vad duktig du är!!!



Vad tråkigt att det bara går bakåt i Sydafrika-kön!

Jag har skrivit till dig innan. Vi blev medlemmar i AC feb-10 och var helt inställda på att adoptera från Sydafrika. Men eftersom kön bara går bakåt som sagt, så har vi tittat på andra alternativ.

Är ni medlemmar i fler organisationer?

BFA har ju några länder där det inte är någon kö till att skicka.

Vi kommer välja Taiwan CSS genom BV! Det är ingen kö att skicka dit. Vi börjar hemutredningen nästa vecka. Kanske kan det vara ett alternativ för er? Om ni varit gifta i 5 år. Jag antar ju att ni är kristna eftersom ni tänkt adoptera från SA.

Lycka till! /GreenGal

2011-08-19 @ 09:31:05
Postat av: Linda

Hur är läget med er?

Det var ju länge sedan nu ;-)



25 kg!!! Fatta vad mycket det är!!! Hujeda mig, du måste vara stark som orkat bära på det :-)



kram kram

2011-10-24 @ 19:29:40
Postat av: Pernilla

Hej vännen! Fy för vad trist att kön går åt fel håll! Men vikten går ju definitivt åt rätt håll, du är såå duktig, vilken självdisciplin! Nu är det väl snart dags att ses över tjejmiddag snart igen ;), fy vad kommer vara avis! Massor av kramar!

2011-11-30 @ 00:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0