Ett datum!

5 maj går ÄNTLIGEN ärende går upp i Socialnämnden och vi ska få ett JA eller NEJ!

Så snälla håll alla tummar ni har, vi behöver allt stöd vi kan få så att vår dröm om att bli
föräldrar äntligen kan få bli sann!

Ytterligare en fin dikt:

Du nyfådda barn i främmande land
Nu sitter jag här med dig i min famn
Allt har du med dig. Allt ska du få
Och solen den är ju densamma ändå

Du nyfådda barn jag undrar just nu:
Är vi som främlingar vi - jag och du?
Nej, dig har jag känt i en hel evighet
Vi delar på nåt vis en hemlighet

Mitt nyfådda barn du börjar på nytt
Din säng och ditt namn - allting har du bytt
Men du är som solen du är ju densamma
och jag är din egen nyfådda mamma

Kram
Pernilla


Kommentarer
Postat av: Linda

Självklart hålles ALLA tummar för er denna dag. Men det är klart att det går vägen!



Och då kan man ju räkna den 5 maj som dagen för ert positiva gravtest!! :-D



kramar till er båda



2010-03-25 @ 17:43:34
Postat av: Carina

Jag håller båda mina tummar så hårt jag kan för er. Men det är klart att det går bra för er. Kram

2010-03-27 @ 18:51:49
Postat av: Louise

Jag kommer oxå hålla alla tummar jag kan...

Allt kommer med säkerhet gå bra för er!

Kram

2010-03-28 @ 22:17:38
Postat av: Rosa

Vilken vacker dikt!!! Håller tummar och tår så hårt jag bara kan :) Det kommer gå hur bra som helst!!!!

2010-03-30 @ 09:38:22
Postat av: Pia Hermansson

Hej Pernilla!

Jag blir verkligen rörd när jag läser din vackra dikt. Och även jag håller tummarna för er!

Stora kramar från Pia i Ystad

2010-04-12 @ 20:41:34
Postat av: Danni

5 maj är ett bra datum. Det är min födelsedag och dagen har alltid varit magisk för mig. Jag hoppas den blir magisk för er med.

Håller tummarna allt vad jag kan!

Stor kram

2010-04-17 @ 10:41:30
URL: http://www.babybambola.blogspot.com
Postat av: AnnSofie

Hej:) Visst var det du som hade kommenterat vår nya fina matta? I så fall, TACK :) Den är inköpt på IKEA för 400 tror jag det var. Den är superskön så åk in & kollad en.

Kramisar..

2010-04-23 @ 15:01:21
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅH! Nu är det nära..



Spännande!

Hoppas att allt är bra med er!

Hörs o ses snart!

kramar

2010-05-03 @ 20:21:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0