Helgen!

Eftersom vi har ganska mycket väntan framför oss så försöker vi fylla tiden med en massa roliga och trevliga saker och här kommer en uppdatering som handlar om vår helg.

FREDAG

Var vi hos min underbara svärmor på middag tillsammans med min fantastiska svägerska och hennes två söta prinsessor.




Här sitter prinsessan nr 1 underbara Julia och äter glass.



Prinsessa nr 2 sitter och myser hos mormor.

Lördagen

Tillbringade vi på Bakken i Danmark med fem kompisar och en väldig massa karusellåkande. Vädret var toppen, inget regn och precis lagom varmt :-)

Det var full rulle hela dagen och här nedan kommer en bildkavalkad



Här är alla samlade för en obligatorisk gruppbild



Karin och Martin är ute på söndagsutflykt!



Jag och min underbara man! Jag älskar dig Martin!!



Me!



Thomas och jag åker vikingaskeppet!

Söndag

Dagen idag har vi sovit länge, varit ute en sväng med båten, legat på stranden,
haft Jonas, Linda och Nellie här på middag och sen förflyttade vi oss bort till dem
för att dricka kaffe och äta glass och jordgubbar.

Efter detta tog jag och Martin en skön kvällspromenad med Bamse, vår lånehund i en vecka 
eftersom hans familj, dvs våra underbara vänner fam Björkstrand,  är på semester :-)



Bamse - snäll och underbart mysig.


HELGEN SOM KOMMER

ska min underbara syster Martina ha födelsedags/avskedsfest eftersom hon ska flytta
till Australien ett tag. Som jag kommer att sakna henne!!!!

Älskar er mina underbara systrar <3

 

Mina underbara systrar Martina på översta bilden och Paulina på nedersta


GOD NATT OCH SOV GOTT!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer
Postat av: Cissi

Oh vilken härlig helg ni måste haft! Full fart hela tiden, gött!

2010-07-19 @ 21:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0