Helgen är här

Ja så har ytterligare en vecka passerat. Den har varit fylld med jobb och träning.

Igår (fredag) hämtade jag min älskade gudson Anton på dagis och sen var det bus och mys
för hela slanten på eftermiddagen och kvällen. Han är ju så underbar :-)
Han slocknade som ett ljus min famn efter en flaska välling, mysigt..

Idag ska jag fixa lite här hemma först och sen bär det av ner till Trelleborg igen.
Ska hjälpa Linda med Anton och Lufsen eftersom hon är nyopererad och Anders jobbar.
Så det blir mys och bus hela helgen :-) Så undebart det är.

Och så har vi ju fått den första snön i år:-) Jag älskar verkligen snö det är så mysigt..

Nä nu blir det frukost och sen ska det fixas lite

Trevlig helg på er

Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0