Möhippa

Lördagen började med en limousinefärd in till Malmö för att hämta upp den blivande bruden som inte hade en aning om vad som skulle ske.

Väl i bilen blev det lite skumpa och allmänt trevligt småpratande.
Färden slutade på Sturup där resan fortsatte med flygplan mot Stockholm.
Efter en timmes försening landade vi på Bromma för vidare transport in mot Stockholm city.

Vi hade en dag full med roliga och galna upptåg och det var ett härligt gäng tjejer som var samlade.
Kvällen bestod av god mat, vin, eurovision och så klart lite lekar för den blivande bruden.

Efter att ha varit vaken och igång i 21 timmar stupade jag i säng vid 01:45 och slog upp mina blå ögon vid 10:30 idag söndag, mycket skönt att sova länge.

Efter att alla vaknat, städat och packat gick vi och mötte upp de andra tjejerna och hade en supermysig och trevlig brunch på Scandic hotell.

Sen var det dags att hämta upp packningen, bege sig till T-centralen och där flygbuss till Bromma och sen flyg hem till kära Skåneland igen.

Min älskade man hämtade oss på Sturup och nu ska jag snart krypa ner i sängen efter att ha packat upp, duschat och hunnit tvätta två maskiner tvätt. Är fortfarande lite trött och sliten känner jag.

Tack tjejer för en riktigt toppenhelg, vi ses om en månad igen ju :-)

Kram
Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0