Gekas

Har varit ute på en trevlig promenad med Martin och Anna även kallade Fån och Tönt :-)

Nu slöar jag i soffan och tittar på lyxfällan.

Snart är det sängen som kallar för tidigt imorgon styr jag och min underbara svärmor och svägerska bilen mot Ullared :-) Svart bälte i shopping är det som gäller imorgon.




Adoptionskön är ganska still så det är bara att fortsätta vänta...

Vikten fortsätter stadigt neråt, än så länge är det -19,5 kg :-) Så det är lite mindre Pernilla helt enkelt.

Nä nu ska jag krypa till kojs :-)

Sov gott!

Kram
Pernilla

P.s Martina nu är där lite nya inlägg .-) D.s


Kommentarer
Postat av: Lillan P

Shoppa inte ihjäl er och glöm inte spetsa armbågarna...

-19.5 kg helt sjukt ju syster yster... love u

2011-03-25 @ 11:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0