Gästbloggare!

Hejsan alla glada läsare av Pernilla/Gittan/Syrran/Gitts- Ja kärt barn har många namns blogg..

Idag kommer det ett gästinlägg från lillan P .. Ni som inte känner mig (fast det gör väl alla haha) så är jag Pernillas yngsta syster Paulina. 

Pernilla har bloggtorka så jag tänkte sätta sprätt i huvudet på henne för visst vill vi läsa om vad som händer i hennes liv? Mobilblogga kanske är något hon borde börja med? Har man en blogg ska den användas och skriver man många små inlägg är det ibland roligare än ett långt. 
I lördags hade vi en systerkväll. I julklapp fick Pernilla och Martina biljetter till melodifestivalen utav mig. Vid fyra halv fem hämtade Pernilla mig så åkte vi hem till Martina och drack lite vin (Cola Zero för P) sen åkte vi till Kvarterskrogen på Regementsgatan. Det är en restaurang som jag varmt kan rekommendera bra priser, mycket mat och god mat. Nu började det närma sig startskottet för låtarna så vi drog oss mot Arenan. Värmde upp med en öl i baren och Martina snodde så klart en rosa kvarglömd cowboyhatt mest för att det matchade hennes röda klänning :-) 
Jag själv tyckte det var en bra omgång med väldigt många bra låtar men mellansystern blev arg när Nicke Borg vann så då lämnade vi.
Blev en drink på Bakfickan, en runda i Gittans Partybil i Malmö, lite mer vin hos Martina och sen sängen.  
Tack systrar för en underbart rolig kväll. Sällan vi har systerkvällar men snart dags för vår SPA helg och då blir det mer galna upptåg. Kanske cowboyhatten får hänga med??
Pernilla och Martin åker tidigt på söndag morgon till sälen och ska åka skidor i en vecka. Kom hem med alla ben hela bara.. 
Snart även dags för Pernilla att lägga upp ett nytt foto på hur hon ser ut för det syns verkligen att hon har gått ner.

Over and out for this time.
Peace out Lillan P ( som fyller år imorgon den 3/3 ) :)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Tack syster för det inlägget :-)



Hmm mobilblogga... lite för modernt för mig eller?!?!



Bild på mig? Ja när jag har gått ner 20 kg så kommer en ny bild :-)



Tack själv för en mysig lördag, en väldigt trevlig julklapp :)



Puss och kram

2011-03-02 @ 21:07:26
Postat av: Lillan P

Nej nej nej fel inställning mobil blogga är det nya.. Modernt för dig?? Du har en Iphone kom igen :)....

Puss & kram

2011-03-02 @ 21:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0