Long time no see

Då var det dags för en uppdatering

Igår nådde jag mina första 10% när det gäller viktnedgång och det är ett stort steg och jag är väldigt nöjd. Jag går stadigt neråt i vikt och det är precis så det ska vara :-)

Adoptionen står vi fortfarande i kö till Sydafrika och Colombia och på fem dagar har vi gått från köplats 26 till köplats 22 i Sydafrika listan :-)

Så förutom att jag just nu har en syster som är på väg till andra sidan jordklotet, närmare bestämt Australien, så rullar livet på .

Syster min ska jobba i Australien och vi kommer att få världens bästa julklapp då hon kommer hem den 23 december.
Som tur är vet jag att hösten kommer gå fort och snart är vi tillsammans här hemma igen :-)

Följaden länk tillägnar jag mina älskade systrar.

Martina och Paulina jag älsker er så oerhört mycket.

http://www.youtube.com/watch?v=hkfiZPGCinA


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0