Det går framåt...

Tittar in en kort stund och tänkte bara berätta att vi har kommit 7 könummer fram i adoptionskön till Sydafrika :-)
WIIIIEEEEEEEEEEE säger jag bara.

Annars så rullar livet på här hemma.

Saknar min älskade syster som just nu jobbar i Australien :-( Men snart kommer hon hem till oss igen :-) Älskar dig Martina!

Om en vecka är detta denna svenskan som ha semester i två veckor och då ska vi bara njuta till fullo :-)

Ha en trevlig helg för det ska jag ha.

Kramisar till er alla

Kommentarer
Postat av: AnnSofie

Såå himla roligt för er. Fortsätter hålla tummarna hårt :)

2010-09-25 @ 20:03:11
URL: http://annsofielina.blogg.se/
Postat av: Linda

ÅH vad roligt! Det närmar sig med stormsteg :-)



Är det till helgen ni åker? Ni kan väl ringa om exakt datum. Mitt minne har inte memorerat det...



kram till er båda!

2010-09-26 @ 20:08:55
Postat av: Sis

och jag älskar dig sis!! can't wait på att bli moster, tänk jag ska lära barnet allt jag kan!!

2010-09-27 @ 12:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0