Veckan som gått

En liten sammanfattning av veckan som passerat.

För min del har den bestått av grymma magsmärtor och illamående så här har det inte gjorts så många knop.
Däremot har det fattats en del beslut.
Det viktigaste beslutet som jag fattat är att det är slut på slölivet, nu är det dags att ta tag i träningen igen :-)
SKÄRPNING Pernilla...
Fick ju det nya träningsspelet till Wii, det med kamera, av min älskade man i födelsedagspresent.

Nu är det jag som tar nya tag både vad det gäller mat och motion.

När det gäller adoptionen ringde jag till vår utredare på kommunen igår för att höra när vårt ärende ska upp i Socialnämnden men hon var inte inne.
Så nu får vi vänta på att hon ringer tillbaka.

Ha en underbar helg mina vänner för det ska jag ha!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0