Jul jul strålande jul

Ja då försöker vi oss på en uppdatering av bloggen då....

Det första och absolut viktigaste är att på torsdag ska jag äntligen hämta min underbara lillasyster på Kastrup. Nu kommer hon hem från Australien, vi är många som längtar efter henne och har saknat henne enormt mycket :-)

Maken och jag har hunnit med en tripp till underbara Teneriffa där vi njöt av sol och bad och firade mannens 35 års dag. Vi hade en alldeles underbar semester med andra ord.

Vikten fortsätter att minska, nu är det -15,6 kg (jo varje hekto är viktigt), så man kan väl säga att jag är ganska nöjd med mig själv.




I adoptionskön står det ganska stilla just nu men det är väl också med tanke på att jul- och nyårshelgerna närmar sig...

Nä nu ska jag nog ta och vila mig en stund innan denna husmoren ska göra söndagsstek med tillbehör.

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL och ett GOTT NYTT ÅR

Kramar till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0