Konstigt...

Helt plötsligt är båda mina systrar bortresta samtidigt. Känne konstigt att inte ha någon av dem här i närheten. Speciellt nu när jag varit lite sjuk och då är jag van vid att ringa mina systrar.

Paulina är ju inom samma tidszon men hon njuter av strandlivet på Santorini och kommer hem på måndag. Hon är saknad av mig :-).

Då är det lite värre med Martina som är i Australien och jobbar. När jag vaknar och börjar min dag här så slutar hennes dag där down under. Känns lite konstigt när man pratar med henne och klockan är typ 06.00 där.
Men om en vecka kommer hon hem och är då hemma i 4 veckor innan hon sen åker tillbaka och kommer då inte hem förrän den 23 december! Oh hemska höst hur ska jag klara mig?!?

Det är ju tur att vi har två resor inplanerade till hösten.
Först åker vi till underbara Nerja i 10 dagar i oktober tillsammans med min gudson och hans föräldrar. Ska bli så skönt att komma ner till huset igen och bara koppla av. Det är ju trots allt ett helt år sedan vi var där sist :-)


Sen i december åker vi till Teneriffa eftersom min underbara man ej vill vara hemma när han fyller 35 år så vi åker och njuter av sol och bad när det troligen är kallt och snö här hemma :-)

Ha en bra dag mina vänner.

Puss och kram
Pernilla


Kommentarer
Postat av: Linda

Men vi är ju hemma nu :-)



Du kan ju komma hit och kramas om du vill!



Vi hämtar vår post i morgon, ni var ju inte hemma i dag.



kramar

K

2010-08-07 @ 20:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0