Nyheter!

Äntligen kan jag berätta om mina roliga nyheter som jag fått hålla tyst om i en vecka :-)

Jag har fått nytt jobb. Ska vara med och starta upp en helt ny vårdcentral i Malmö, tillsammans med b la mina två underbara arbetskamrater som jag jobbar med nu.
Så vi ska få fortsätta jobba ihop, och det är en stor bonus. Vi trivs ju så bra ihop.

Annars händer inte så mycket just nu. Jag sitter i soffan och är lite krasslig, ont i kroppen och feber :-(.

Imorgon ska min älskade man bli opererad i sitt knä som han skadade på sin svensexa för 2,5 år sedan !!!!!

Och vi ska även till farmor för hon fyller minsann 75 år imorgon! Hipp hipp hurra för farmor!!!!

Min älskade syster yster fyllde 21 år igår. Stort grattis till dig i efterskott! Löv u!

Ha en underbar kväll mina vänner

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud vad roligt! Stort grattis till ditt nya jobb :-)

Kul att ni ska få fortsätta arbeta i hopa.

Var ska denna vc öppna?



Hoppas att det går bra för Martin i morgon. Hälsa honom så gott och hälsa farmor Ingrid o gratulera :-)



Vi hörs!



kramar

Linda

2009-03-04 @ 19:37:48
Postat av: Pernilla

Den ska öppna på Limhamn.

Japp jag ska hälsa dom båda.

Vi hörs.



Kram

2009-03-04 @ 20:39:58
URL: http://nilla79.blogg.se/
Postat av: Maria

Hörre du du!! Du är ju kassare än oss att uppdatera;-)

Ses på fredag!

Kram

2009-04-08 @ 11:31:32
URL: http://mittivartaventyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0