Long time no see

Tänkte att jag skulle skriva vad som hänt den senaste tiden.

Min 30-års fest har gått av stapeln och det var en fantastisk kväll.
Vi var 55 personer, god mat, dricka och underbara människor.
Min yngsta syster hade gjort ett fantastiskt bildspel till mig och det rullade på en bildskärm hela kvällen. Tack Paulina.
Min andra underbara syster Martina hade skrivit en sång till mig och den var jättefin, hon och hennes doakör sjöng fantastiskt och jag fällde ett par tårar.



Sen hade ju Martina, Sara, Jessica och Maria så klart kommit fram till att jag kom undan för lätt så då kör vi " jag har aldrig"... Inte lika roligt men ett STORT tack tjejer för allt ni gjort.
Karin hade också gjort ett fint bildspel till mig även om inte dom bilderna var lika smickrande :-)

Underbara, söta små killarna Elias och William sjöng också för mig och då kom det tårar igen kan ni tro. Dom är så söta och snälla dom barnen.
Efter maten var det mycket dans och vi var hemma vid tre tiden och då kröp jag ner i sängen.

En glad 30-åring

Denna veckan har jag tyvärr tillbringat på sjukhuset och det var inte så roligt. Har blivit opererad på nytt men nu är jag snart 'fit for fight' igen :-)

Annars tillbringar jag tiden på jobb, träningen och hemma. Det jobbiga nu efter operationen är att jag inte får träna på en vecka... AAAAAAAAAAA det kryper i kroppen på mig..... Måtte denna vecka gå fort...

Ska verkligen försöka bättra mig med uppdateringar.

Ta hand om er mina vänner.. Om det är någon som läser denna blogg vill säga :-)

kram


Kommentarer
Postat av: Jenny Ö

Jag läser. Låter som om du hade en trevlig fest, vad kul!! Hoppas operationen gick bra.

2009-03-02 @ 21:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0