Helgen är här!

Då var helgen här igen.

Mannen är iväg på scoutläger så jag är gräsänka hela helgen :-(
Dock är helgen fullbokad för min del så jag klarar mig alltid.
Ikväll ska jag hem till min svägerska med familj och äta räkor och bara sitta och prata.
Morgondagen ska jag tillbringa hos min älskade gudson och hans underbara familj nere i Trelleborg.
Söndagen ska jag först fixa och dona lite hemma sen bär det av ner till Trelleborg för igen för middag och lite mer mys :-)

Veckan har annars varit bra förutom att min gym stängde :-( verkligen tråkigt.. Så nu får jag ut och leta upp ett nytt gym att träna på. Troligen försöker jag hålla mig nere i Vellinge denna gången.

Imorgon ska jag i tankarna heja på de 4 tappra tjejerna som ska simma Vansbro, heja heja. Tänker på er tjejer, ni är så duktiga!

Nä nu får jag väl försöka hitta något att göra på jobb, det är väldigt lugnt en fredag eftermiddag.

Trevlig helg på er.

Kram

Kommentarer
Postat av: maria

En liten uppdatering vad kul!! Hoppas allt är bra med dig.

Kram

2009-07-29 @ 09:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0