Gud vad jag är dålig....

på att uppdatera denna blogg.... Skäms på mig.

Har väl hänt en hel del sedan sist, ska se vad jag kommer ihåg nu...

Vi har haft två veckor semester och den ena veckan var i Norge. Där var underbar natur och underbara vyer.

När vi kom hem från Norge hade antagningsbeskeden från min påbyggnadsutbildning kommit och JAG KOM IN! Så till hösten ska jag både jobba och plugga. utbildningen är 2-årig på distans halvfart så det är lungt.


För övrigt har det rullat på som vanligt här. Jag har börjat jobba på den nya vårdcentralen och det är verkligen roligt. Inte så mycket patienter ännu  men det kommer.
Ganska skönt med tanke på att det tar tid och starta en helt ny vårdcentral och det är lätt att missa saker när man beställer.

Annars kommer väl sommaren att rulla på som vanligt nu. Jag jobbar nu framtill slutet på augusti då det bär av till Spanien i 10 dagar. Längtar redan.

Ha det underbart i sommarvärmen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh vad kul med en uppdatering!

Skönt att allt är bra med er o att jobbet är OK.



Vad är det för en utbilding du ska gå?? Nyfiken!



Vi kan väl ta och ses snart?

Kramar till dig.

2009-07-04 @ 21:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0