Lördag kväll och dags för en sammanfattning :-)


Var ett tag sedan jag skrev så ska se om jag lyckas sammanfatta den senaste tiden :-)

Förra helgen var vi på 30 års fest hos Sandra. God mat, dricka och partyhumöret på topp :-) Efter detta bestämde vi oss ( vi = Maria, Martina, Jessica och jag) att vi skulle åka till Swing Inn!!! ( Hur tänkte vi där då?)
Sagt och gjort. Väl på Swing Inn dansade vi och Jessica passade på att sjunga karaoke, underbart vackert var det gumman :-)






Dock efter typ 1,5 timme var vi uttråkade och ville åka hem så då ringde vi min älskade man som kom och hämtade oss.
Under tiden Martin körde in till Malmö knatade vi förbi Burger King där det handlades lite mat, Persson skulle ha vad som helst så länge det gick på ROT-avdraget haha :-).

Under tiden vi väntar utanför Burger King blir det en troschock utförd av någon av oss 4, tänker inte avslöja vem.. så den ständiga frågan var då till förbipasserande om dom var generade. Vi var det då inte :-)

Detta var en undebart rolig och galen kväll, tack tjejer för att jag fick vara med er, hoppas att vi kan göra om detta :-)

Annars har veckan rullat på som vanligt med massa jobb och träning :-) Me like träning .-) :-)

Fredags kvällen tillbringade vi hos Vettleviks där vi åt god lasagne och sen tittade vi på Let´s dance.

Idag, lördag, har vi först varit ute och gått på Måkläppen. 


Här är jag på väg ut på Måkläppen

Vi såg minsann två sälar på vår promenad :-) Detta tack vara Sara som pekade ut var dom hade sett sälarna tidigare idag :-)





Efter denna promenad på två timmar lite drygt, körde vi och handlade och sen var det dags för lite städning och utrensning här hemma.

Kvällen tillbringas framföra tv där vi först såg körslaget och nu tittar vi på en film.

Snart dags för sängen och imorgon fortsätter vi att fixa och dona lite till :-)

Ha det så bra vänner. Sov gott.

Kram Pernilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0