Bus och mys

Vi har passat underbara, söta Julia i helgen och den lilla tjejen är full av bus kan ni tro.

Hämtade henne i lördags förmiddag och sen körde vi ut till Svedala til familjen Björkstrand och drack kaffe och Julia lekte med William. Vi hann även med att spela lite Nintendo Wii :-)

Efter detta körde vi förbi biltema där Martin skulle handla en scartsladd och sen körde vi till Willys och köpte middag.
När vi kom hem åt vi lunch och sen var det lekdags och slötittande på Pippi på rymmen.

När vi hade ätit middag så tittade vi på Du är inte klok Madicken och sen gick vi bort till Jonas och Linda och drack kaffe
Till slut var lilltjejen så trött att vi gick hem och såg då klart på Madicken och sen läste vi saga och sen var den lördagen slut.

Söndagen tillbringade vi till största delen nere hos Anders, Linda och Anton i Trelleborg där Julia lekte och busade med Anton. Vi hann även med en långpromenad och det var skönt trots kylan.

Efter detta körde vi in till Malmö igen och åt middag hemma hos Cissi, Uffe och Julia. Tack så mycket det var jättegott :-)

Nu sitter vi här i varsin soffa och tar det lugnt. Jag tror att jag snart ska gå och lägga mig.

Snälla, rara, söta, älskade syster vi måste snarast göra om min bloggdesign :-)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: M

Jag lovar, ska hjälpa dig med bloggen.



Hoppas Julia överlevde utan 'Tiiinnas' sällskap :-)

2009-01-11 @ 21:19:45
Postat av: Pernilla

Julia överlevde utan Tiiinas sällskap men hon saknade dig allt :-(

2009-01-11 @ 21:26:37
URL: http://nilla79.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad fin din sida har blivit :-)



Hoppas att allt är bra med er!

N har varit sjuk i över 1 vecka...Pust!

Men i morgon får hon vara med mormor o på onsdag blir det dagis igen! Det tycker nog både hon o vi ska bli kul ;-)!



kramar till dig



2009-01-19 @ 19:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0