2009

Så var det nytt år, otroligt vad tiden går fort.

Detta året ska jag vara ännu duktigare med träningen och verkligen kämpa. Visserligen har jag gjort det nu med men jag har nog lite till att ge :-)

Annars har jag mest tagit det lugnt nu och försökt kurera mig och det verkar ha hjälpt.

Imorgon tänkte jag köra in och träna och sen ska jag bara ta det lugnt.
Börjar jobba igen på onsdag och på onsdag kväll är det återigen dags för kick & box, jag längtar verkligen.

Nä nu ska jag fortsätta med att lägga in foton på datorn.

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: carina Persson

god fortsättning själv. hoppas att ni har haft en skön jul och ledighet. Kul att du oxå bloggar. det är kul att läsa. Ha det bra!! kram Carina

2009-01-04 @ 11:24:08
URL: http://cinafina.blogg.se/
Postat av: carina Persson

Hej igen!!!

Jag läste på familjeliv att du ska bli opererad igen. Vad är det nu då? säg inte att 2009 ska börja såhär för er. Jag hoppas verkligen på ett mirakel för er. för ni kämpar mest av alla!!! Fortsätt att kämpa så håller jag tummarna så hårt jag kan. Det ska bli kul att snart ses igen!! kram carina

2009-01-04 @ 21:42:39
URL: http://cinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0