Livet sett från min sida....

Nu är jag tillbaka i bloggvärlden och ska se om jag lyckas hålla den bättre uppdaterad denna gången :-)

Här rullar allt på alldeles för fort som vanligt :-)

Dagarna fylls med jobb, träning, spansk lektioner, scouter, vänner och bara vara hemma och mysa.
Försöker ta mig ner till min älskade gudson minst en gång i veckan... Han är helt underbar min lilla ögonsten:-)

Jag kämpar på som vanligt med min viktnedgång och det går framåt men dock inte i den fart som jag önskar, hmm undrar om det kan bero på att jag tränar fyra gånger i veckan och är ute och powerwalkar fyra gånger i veckan.
Tränar kick & box på onsdagar och det är fantastiskt roligt. Det är en träning som passar mig perfekt.
Jag tackar min familj, vänner och alla andra runt mig som finns där och stöttar och peppar mig. Det betyder väldigt mycket för mig.

Imorgon ska jag först skjutsa syster min till Svågertorp tidigt, sen blir det jobb och på kvällen är det träning.

Nu ska jag titta på tv men min älskade man och min älskade syster.

Ha en fortsatt trevlig söndag kväll!

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Louise

Hej vännen!

Vad roligt att du bloggar, visste jag inte...

Älskar att läsa bloggar!

Kram så länge

2008-11-10 @ 10:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0