Fredag kväll

Sitter i soffan och myser med min älskade make!
Tittar på tv, äter lite chips ( jag vet det är inte nyttigt och jag bör inte äta det), och bara tar det lugnt.

Har varit duktig och tränat i eftermiddags, sen var jag och handlade mat och sen slog jag mig ner i soffan under tiden min älskade man lagade middag till oss. Det blev pepparbiff, hasselbackspotatis och ädelostsås. Mmm gott var det.

Helgen ska jag mest tillbringa hemma. Martin ska jobba imorgon på dagen och sen ska vi bara vara hemma på kvällen. På söndag är det först träning och sen bio med scouterna.

Troligtvis blir det en kaffe hos familjen Björkstrand på söndag kväll :-)

Uppdatering följer under helgen...

Ha en underbar helg!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0