Ett tag sedan.....

Då var jag tillbaka efter 1,5 veckas frånvaro från bloggen.

Har mest fyllt dagarna med jobb och kvällarna med träning.
I fredags var jag ute och åt middag med tre underbara arbetskamrater, det var verkligen supertrevligt.

Lördagen tillbringade jag i Trelleborg och Skanör och hälpte Anders pappa att flytta. Fullt upp hela dagen med andra ord. På kvällen blev det middag hos Anders och Linda.

På söndag passade jag Smilla och vi var i Trelleborg och när Martin slutade kom han ner och vi åt middag och sen gick vi på julskyltning.

Nu väntar snart sängen och imorgon är det först jobb och sen kick & box.

Sov gott.

Kramen

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ha Du kan ju snart flytta adressen till oss istället.... Kram gumman!

2008-12-03 @ 11:24:51
Postat av: Linda

Vad kul att du har börjat uppdatera lite oftare :-). Jag är en flitig läsare...

Måste ju se till att ses snart. Vi är ju trots allt grannar hahaha..Kramar

2008-12-03 @ 20:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0