Då var det dags!

Imorgon måndag är det dags för min operation. Det är en nervös och orolig Pernilla som skriver detta otroligt korta inlägg.
Måste försöka skingra mina tankar lite så att jag kan får lite sömn innan det är dags att gå upp tidigt i ottan imorgon.

Dagen har bestått av frukost tillsammans med min älskade man, syster och Johan, när de tre sömntutorna valde att slå upp ögonen 10.20 vill säga (Martin ursäktad då han jobbat natt).
Innan dom vaknat hade jag hunnit handla, tvätta tre maskiner tvätt och strykt.

Efter frukost och lite slappande styrde vi kosan mot Trelleborg och Karin och Thomas för mysig kaffefika och massa prat, precis vad jag behövde idag.
Det blev även en onyttig middag där då vi beställde pizza, mm gott.

Nu har jag duschat men någon desinfekterande tvättsvamp, packat väskan och nu sitter jag här.

Ska snart krypa ner i sängen och försöka få lite sömn inatt!

Sist vill jag bara säga att jag har världens bästa man, systrar, svägerska, familj och vänner! Tack för att ni finns, nu är guld värda. Älskar er alla!

Puss och kram
Pernilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0