GRATTIS MIN VÄN + EN STOR SAKNAD

Eftersom jag sitter och bloggar idag vill jag samtidigt säga ett stort GRATTIS till min underbara vän Cim som fyller tjugo femton idag.
Du är helt underbar vännen. Tack för att du finns. Hoppas du vet hur mycket du betyder för mig :-)



Jag och Cim på midsommar!


För övrigt så sitter jag här med en enorm saknad efter min syster som just nu befinner sig på andra sidan jordklotet.... Vilken tur att hon bara ska vara borta i två veckor denna gången men jag börjar så klart fundera på hur det ska gå nästa gång hon åker och då ska vara borta betydligt längre....

Usch vilken lipsill jag är.

Och för att göra det hela ännu jobbigare så åker min andra underbara syster bort en vecka från imorgon. Så det innebär att jag är all by my self den närmsta veckan.

Till mina underbara systrar JAG ÄLSKAR ER!



Jag och mina underbara systrar


Kommentarer
Postat av: Lillan

Syster jag är bara borta en vecka sen kommer mellan sis hem en vecka efter så vi får mysa innan hon kommer hem o kramas..



älskar dig

2010-08-01 @ 21:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0