Tisdag morgon

Ja så sitter man på jobb igen. När klockan ringde imorse ville jag verkligen inte gå upp. Detta är ju hemskt, så här trött har jag inte varit på länge.

Gårdagen var ju inte så lyckad heller, all ork, gnista. motivation och kämparandan har gått ur mig. Hoppas verkligen att det kommer tillbaka igen.

Trots detta var jag faktiskt och tränade och visst var det skönt efteråt men inte f-n blev man piggare för det.

Vädret kunde ju faktiskt ha varit bättre det med, regn, regn, regn och så är det mörkt när man går till jobb och mörkt när man går hem från jobb. 
Jag tycker om hösten om jag får vara hemma och mysa i soffan med en bra bok eller film, tända ljus och en god kopp te.

Ikväll väntar en spansk lektion och sen blir det nog tidig sänggång. Måste snart bli piggare för detta är inte alls roligt.

Ha det så bra mina vänner ( om det är någon som läser detta)

Kram


Kommentarer
Postat av: Martina

jag läser :-) ... trevligt att du sparkat igång bloggen igen! kram

2008-11-11 @ 08:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0