Tisdag kväll

Ja då har man tagit sig igenom denna dagen med.

Är så otroligt trött så det känns som om jag skulle kunna sova i en vecka.

Det blev ingen spanska för mig idag för jag hade garanterat somnat på den. Istället åkte jag hem och sov  en stund och sen lagade jag middag.

Nu sitter jag och tittar på desperate housewifes och när det är slut är det sängen som kallar på mig.

Imorgon är det först jobb igen som vanligt och på kvällen är det dags för ett pass kick & box. Ska bli så skönt att träna imorgon kväll. Kick & box är så roligt, passar mig perfekt som gruppträning.
Jag tränar ju faktiskt också styrketräning och konditionsträning med samt att jag försöker powerwalka fyra gånger i veckan, inte det roligaste med tanke på årstiden och vädret.

Ha en fortsatt skön kväll.

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0