Sammanfattning av helgen

Min helg tillbringades i Trelleborg och det var jättemysigt.

Linda var ju nyopererad och Anders jobbade så jag var där och hjälpte dom med min älskade gudson Anton.
Vi busade, myste, lekte och bara tog det lugnt. Så det var verkligen en underbar helg.

Söndag kvällen var vi hos svärmor och åt en underbar middag.

Måndagen tillbringade jag först på jobb och sen åkte jag iväg och tränade och det var underbart.
Jag känner mig så nöjd och duktig efter att jag tränat.

Idag har jag jobbat och sen har jag satt upp julgardiner och ljusstakarna.

Imorgon är det först jobb och sen på kvällen är det dags för kick & box igen, längtar :-).
Det är dags att spöa Sara igen, det var ju ett par veckor sedan vi tränade tillsammans sist :-)

Nä nu ska jag titta på desperate housewifes.

Ha en fortsatt trevlig kväll ( om det nu är någon som läser min blogg)

Kramisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0