Varit lite frånvarande

Sitter en lördag morgon kl 07.31 uppkrypen i soffan och tittar på lussefirandet på tv :-). Hm skulle kanske sovit lite längre istället när jag för en gångs skull är ledig.

Det har varit fullt upp den senaste tiden som ni kanske förstår eftersom jag inte har uppdaterat här. 
 
Veckorna har varit fyllda av jobb på dagarna och på kvällen har det varit träning som gällt. Älskar min träning och känner mig mycket piggare när jag har tränat. Det absoluta bästa är ju så klart kick & boxen :-).

Förra helgen hade vi julbasar på scouterna så den helgen tillbringade vi där. Full rulle hela helgen med andra ord.

Igår var Jens och Maria här och åt middag, pratade och titta på idolfinalen och sen tittade vi på Mamma mia filmen.

Idag ska vi fira Martins födelsedag, han fyllde ju år i tisdags.
Jag tänkte försöka skriva våra julkort samt slå in lite julklappar under dagen.

Blir ingen träning i helgen då jag börjar känna mig förkyld och då är det bättre att stå över tills på måndag och då kör jag ordentligt igen.

Ja det blev en liten uppdatering om det är någon som läser min blogg, jag är ju lite tveksam till det.

Ha en trevlig lussehelg!

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Anna-Trelleborg

Halloj!

Jag läser din blogg i alla fall och tycker att den är mycket underhållande...Är en tjej på 28 som har samma problem som du vad gäller att gå ner i vikt o skaffa barn......

Keep up the good work!



kram kram

2008-12-13 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0